CHANGE IS GOOD - JAKUB ZIEMIRSKI ATELIER

"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie." Mahatma Gandhi Witam Równe dwa tygodnie temu miałam okazję, wziąć udzia...

"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."
Mahatma Gandhi
Witam
Równe dwa tygodnie temu miałam okazję, wziąć udział w metamorfozie w jednym z najlepszy Atelier w Krakowie - Jakuba Ziemirskiego.  Moja przemiana miała być delikatna, ale również wyrazista. P. Dorota postawiła na "naturalny" odcień blondu z różowymi pasemkami. Mój make up stworzyła Marlena, natomiast stylizację Jakub. Po wielu godzinach przygotowań nadszedł czas na zdjęcia, które wykonał Marcin Urban z Boom Kolektyw.
Zespół Kuby podkreślił, we mnie to, co mam najładniejsze w sobie. Fryzura, makijaż i stylizacja wydobyła ze mnie delikatność, ale też nadała drapieżnego look'u.
Była to moja pierwsza i tak drastyczna przemiana, ale to dopiero początek zmian;) 
Wiosna to idealny czas na przemiany. Najlepiej, jeśli udamy się do profesjonalisty na „małą” metamorfozę. Każdej kobiecie polecam Atelier Jakuba Ziemirskiego.

zdjęcia z backstage - Zdzisław Bińkowski ( manager Atelier) 






Włosy: Dorota Olejnik
Make-up: Marlena Kulpa
Stylizacja: Jakub Ziemirski
zdjęcia: Marcin Urban z Boom Kolektyw. 

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Sliczny kolor! I tak ladnie sie komponuje z Twoja twarza, makijazem :), podoba mi sie zdecydowanie!
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2014/03/tidebuy-wishlist-march.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz cudne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważna zmiana! Ale zdecydowanie na plus! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, przemiana bardzo udana. Nie ma jak oddać się w ręce specjalistów którzy znają się na swojej robocie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5:05 PM

    jakie ceny mają w tym atelier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.jakubziemirski.pl/?p=cennik

      Usuń
  6. świetna zmiana:)
    Pozdrawiam:*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz! Świetna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow,bardzo fajny efekt :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zmiana !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. woww, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest odważnie i ciekawie! Na pewno to nietuzinkowa fryzura przez kolor ale świetnie do Ciebie pasuje!
    Super przemiana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11:05 AM

    Szczerze, wyglądasz bardzo za bardzo dojrzale, jestem na NIE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiana na bardzo duży plus!!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny efekt, a warkoczy wygląda super w mieszanych odcieniach :) może obserwujemy się wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)