FIT FOR SUMMER - MOTIVATION

  Zawsze, kiedy pytają cię, czy potrafisz coś zrobić, odpowiadaj: oczywiście, że potrafię! A potem bierz się za zdobywanie informacj...

 Zawsze, kiedy pytają cię, czy potrafisz coś zrobić, odpowiadaj: oczywiście, że potrafię! A potem bierz się za zdobywanie informacji, jak to zrobić.
— Theodore Roosevelt

Witam Was w kolejnym poście "FIT FOR SUMMER". Dzisiaj mam dla Was post - "motywacja". Przygotowałam te zdjęcia, które mnie motywują do dalszego działania. 
Jak mój tydzień? Nie było aż tak ciężko! Pięć razy w tygodniu chyba każdy może poświęcić 30 minut na spocenie się <czytaj trening>. Dziwię się, że to pisze, ale przez pierwsze 10minut treningu jest źle, później jesteś dumna z siebie i ćwiczysz dalej! 
NIE PODDAWAJ SIĘ! 
Po tygodniu ćwiczeń i zdrowego odżywiania: -3cm talia, -1,5cm udo - reszta bez zmian. 


Trening 2. 
Dzisiaj walczymy o jędrne pośladki i zgrabne nogi! 

1. Pośladki
*Mel B 10 minut <klik> 
*Pośladki 8 minut <klik> 
2. Zgrane nogi.
*20 przysiadów
*po 30 wypadów nóg do przodu
*40 wspięć na palce
*50 sekund "krzesło" przy ścianie

*100 pajacyków
*50 sekund "krzesło przy ścianie (ponownie)
*20 przysiadów (ponownie)
*30 uniesień nóg - pozycja leżąca <klik> 

*40 przysiadów "sumo" <klik>
POWTÓRZ 3 RAZY!
Tak jak w poprzednim poście:
PLUS. 
   *ok 150 przysiadów dziennie. Jeśli robisz przerwy nie dłuższe niż 30sekund.
   * Plank - deska 1minuta, wykonać 2 razy. <klik> 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Gratuluje motywacji! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie motywacyjne post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik jak na tydzień ćwiczeń (; ja ćwiczę rzadziej ale za to glownie z obciążeniem. Ale tak szybko nie uzyskałam takich wyników. Powodzenia (;

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne motywujące zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, u mnie z ud pierwsze cm zeszły po ponad miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te obrazki są genialne , uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zawsze sobie powtarzam że to TYLKO 40 min! I daję rade :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie motywacja już ruszyła, zobaczymy jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)