ROSHE

"If you can dream it, you can do it."   Walt Disney Jakiś czas temu wyszukałam Nike RosheRun, które cieszą się ogromną popul...

"If you can dream it, you can do it."  
Walt Disney
Jakiś czas temu wyszukałam Nike RosheRun, które cieszą się ogromną popularność. Zastanawiałam się dlaczego właśnie one podbijają ulicę podobnie jak AirMax'y...Roshe głównie miały służyć do biegania, obecnie robią za interesującą część stroju. Krój, komfort użytkowania, interesująca kolorystyka? Tak! Wygodniejszych jeszcze nigdy w życiu nie miałam. 
Problem był  z kolorem, jest ich mnóstwo! Białe, czarne, czerwone, w kropki, czy w paski. Ja postawiłam na ombre z nowej kolekcji wiosna/lato 2014, które zakupiłam w Runcolors.pl. Intensywny odcień fioletu i różu idealnie sprawdza się na okres letni, a buty są wspaniałym akcentem kolorystyczny.


Nike via Runcolors

You Might Also Like

13 komentarze

  1. cudowne są! ale Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty maja na prawdę świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor :) Mam nadzieję, że wygodne :) Jednak nie w moim stylu ;d

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie zdecydowałabym się na bieganie w tych butach - toż to sama pianka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są i mega wygodne :)0

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj! Piękne są!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8:49 PM

    Moim zdaniem te buty są obrzydliwe wystarczy na nie popatrzec ;/ a kobieca noga w nich wyglada jeszcze gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne, genialne i jeszcze raz genialne BUTY!
    Zapraszam: http://my-little-travel.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy2:58 PM

    zdradzisz gdzie zakładałaś aparat orto.?
    czekam na więcej postów :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)