BLACK SET

"Nocą myśli mają nieprzyjemny zwyczaj zrywania się ze smyczy." Stephen King "Worek kości" Cześć,  przygotowała...

"Nocą myśli mają nieprzyjemny zwyczaj zrywania się ze smyczy."
Stephen King "Worek kości"
Cześć, 
przygotowałam dzisiaj dla Was post z moją dzisiejszą stylizacją. Przepraszam, że nie odzywałam się tak długo, ale nie miałam "weny"i czasu, a blogowe życie musiało zejść na drugi plan. Po uporządkowaniu spraw wracam do Was z masą stylizacji, inspiracji, fit porad i z nowym projektem;)  

 Mango Jacket and Bag | Zara Suit | Pull&Bear Shoes | Guess Watch 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. wygladasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest bardzo fajna :)
    lubię czerń,także moje klimaty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zestawienie
    Cudna pomadka

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka wygląda świetnie! :))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebka! :)
    http://alexissachet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, jak również kilka poprzednich, które obejrzałam :) Obserwuję z wielką przyjemnością i będę tu zaglądać regularnie! Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Lubie czarne total looki ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)