MICHAEL KORS

"Kiedy dziś patrzę wstecz na swoje życie, myślę, że te najtrudniejsze momenty były darem od losu, szansą na to, by stać się kimś leps...

"Kiedy dziś patrzę wstecz na swoje życie, myślę, że te najtrudniejsze momenty były darem od losu, szansą na to, by stać się kimś lepszym."
D. Moore

 Każdy ma jakieś słabości… jedni są pracoholikami, palaczami a inni zakupoholikami. Jestem pewna, że należę do tej ostatniej grupy. Powoli staram się eliminować mój mały nałóg i dobrze mi to wychodzi:) Jeśli kupuję staram się wybierać droższe, ale lepsze jakościowo produkty zamiast miliona tanich rzeczy (niestety ubrań zasada nie dotyczy). 
Co jakiś czas kupuje biżuterię ze srebra lub pozłacaną, ale to zegarki są moją słabością. Firma może i się nie liczy, ale zazwyczaj wybieram te od cenionych domów mody: Guess i Michael Kors. 
Było już złoto z cyrkoniami, srebro z cyrkoniami, a teraz? Mój nowy zegarek Michael'a Kors'a należy do najbardziej simple projektu, jedyne zdobienie pojawia się na tarczy. Cały zegarek jest pozłacany z matową powierzchnią. Od pewnego czasu śnił mi się po nocach, aż w końcu wymarzyłam go sobie na urodziny. Dziękuje.

 Michael Kors model: MK5055 Watch 

You Might Also Like

22 komentarze

  1. jest najpiękniejszym modelem zegarka jaki kiedykolwiek widziałam.
    Moja przyjaciółka go ma i bardzo go sobie ceni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taki! <3 Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1:59 PM

    piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Aj, zazdroszczę!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwujemy? :)
    http://miradamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12:37 AM

    Piękny!
    Mam pytanie w jakim gabinecie zakładałaś aparat orto?:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. W pewne rzeczy warto inwestować! :)
    Pozdrawiam, www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. OO ja też dostałam teraz zegarek na urodziny :) Twój piękny, choć ja wolę zegarki na pasku, bo na bransoletce są dość ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny... ale moim marzeniem jest torebka od Korsa ;) Pozdrawiam i zapraszam, DearPopinjay

    OdpowiedzUsuń
  11. Dear, I found your blog randomly and I’d like to say it’s fabulous! I really like your amazing photos & style! Everything is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy if you'll find a minute to see my blog!

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tylko jeden zegarek, za to aż nadużywany.

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog! :)

    http://incept-dream.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne posty! :)))

    http://diamooond-gloss.blogspot.com/ zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny :) posiadam mk3179 ale teraz pora na mk5055 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)