YESTERDAY

" Cokolwiek zrobisz, chroń tych, na których ci zależy. "  Christopher Paolini ‘Brisingr’ Witajcie, jak obiecałam jest ...

" Cokolwiek zrobisz, chroń tych, na których ci zależy. "
 Christopher Paolini ‘Brisingr’

Witajcie,
jak obiecałam jest nowy post. Korzystając z okazji, że jest piękna pogoda wybrałam się ze znajomymi na przejażdżkę samochodem. Krążąc po okolicy natrafiliśmy na piękne widoki. Uwielbiam takie miejsca! 

Paski? Zapewne każdy z Was ma coś w szafie w ten wzór. Koszulka, top, szal czy nawet skarpetki. Bardzo popularny motyw na wybiegach, ale i na streetstyle. Mi zazwyczaj kojarzy się z jesienią, a konkretniej z grubymi wełnianymi swetrami w ten deseń. Jestem ogromną fanką czarno-białej wersji kolorystycznej. W swojej kolekcji mogę wyszukać ok 10 takich perełek.
Jak je nosić? Mówi się, że paski pogrubiają i są przeznaczone tylko dla wysokich i bardzo szczupłych osób! Bzdura! Jeśli dobrze przemyślimy stylizację oraz dobierzemy dobry fason unikniemy niepożądanych kilogramów. Same w sobie są ozdobą, uważam że nie ma potrzeby dobierania dużej ilości biżuterii oraz należy starać się zakładać ubrania o podobnej kolorystyce. Ja zazwyczaj w takich stylizacjach stawiam na minimalizm, głównie kolorystyczny.




Frontrowshop.com Skirt | H&M Top | Zara Jacket | H&M Shoes | Couch Bag | Michael Kors Watch and Glasses | YES and Pandora Rings 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Widoki bardzo ładne:)
    A paski uwielbiam i marzy mi się taka "zwykła" bluzka w biało czarne paski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz i cudowny plener ;D Uwielbiam takie zdjęcia :)

    Zapraszam również na mojego bloga oraz do obserwacji :)
    patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. również w stylizacjach z elementem w paski stawiam na minimalizm ;)
    piękne widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ubiór :3 Trzymaj tak dalej! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się! Pasiasta bluzka jest cudowna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne widoki, równie ładna stylizacja. Uwielbiam okulary, chyba będę miała kolejne do kolekcji :D Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)