NEW IN

"Zmiany są tym, co ludzie ro­bią, kiedy nie po­zos­tało im już nic innego" Holly Black  Cześć. Nadszedł czas aby wymienić...

"Zmiany są tym, co ludzie ro­bią, kiedy nie po­zos­tało im już nic innego"
Holly Black 

Cześć.
Nadszedł czas aby wymienić Naszą garderobę na jesienną. Stonowane kolory, grube i ciepłe swetry. Natomiast ja dzisiaj przedstawiam Wam ubrania oraz dodatki które zakupiłam ok 2 tygodni temu. Mam nadzieję, że Wam się spodobają!
Chociaż piszę o zimnie, pojawił się strój kąpielowy! (nigdzie nie wyjeżdżam;() W jakiś sposób chciałam oderwać się od tej jesiennej rutyny - a, że już pisałam posta…
Uggi są moimi faworytami!  Bardziej wygodnych butów i trzymających ciepło - nie miałam! Wcześniej wielbiłam markę EMU oraz Bearpow, Uggi sprzątnęły konkurencje!
UGG Shoes 
Converse Shoes
Zara and H&M 
Choies.com Swimwear and Bag 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Anonimowy5:16 PM

    bikini na jesien, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Proszę czytać treść postów, ponieważ napisałam wyjaśnienie co do bikini.
      Pozdrawiam Iga

      Usuń
  2. Bikini fajne, co prawda nie na jesień :P chociaż dla osoby chodzącej na basen strzał w dziesiątke :) bluzeczka w paski to mój osobisty must have jednak nie mogę znaleźć idealnie dopasowanej do swojej figury :(
    P.S. Zapraszam na konkurs w którym do wygrania jest wybrany sweter z Oasap ♥
    http://www.likemywholefashion.pl/2014/10/wygraj-sweter-z-oasap-u-mywholefashion.html

    Pozdrawiam,
    Karolina z Likemywholefashion

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę ale bikini przyda się na następne wakacje czas tak szybko leci a że jest fajne to strzał w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, super nowości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tramposze i bluzki w paski <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne nowości:)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11:41 PM

    Gdzie kupiłaś te cudowne uggi? :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra mi kupiła na wakacjach;)

      Usuń
    2. Anonimowy11:47 PM

      Zazdroszczę! A możesz polecić jakieś fajne i pewne strony z uggami?

      Usuń
    3. Zalando.pl cieszy się największą gamą produktów. http://www.zalando.pl/ugg-australia . Natomiast ja zazwyczaj kupuje UGG, EMU czy Bearpaw w TK MAXX za ok 50% taniej.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetne ciuszki, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty Emu od zawsze mi się podobają.
    Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  10. Ugg'sy są śliczne a do bluzek w paski mam wielką słabość;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramoneska jest super,fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog bardzo ciekawy:) Miło tu u Ciebie :) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love these pictures so much, you are wonderful! :)

    unknownprettylies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości ! A ten strój kąpielowy jest mega ! od dawna takiego poszukuję :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy6:10 PM

    http://allegro.pl/nowa-czerwona-sukienka-letnia-mango-okazja-i5124760294.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post!

    Would you like to follow each other?
    let me know if you follow me, and I will follow you back after it.
    thank you!


    Tom and Tins BLOG

    INSTAGRAM

    BLOG LOVIN

    Google+



    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog! :)
    Podziwiam różnorodność i styl! :)
    A Ja pragnę zaprosić Ciebie do Mnie! :) Pozdrawiam!
    http://adventuresofamateurphotography.blogspot.com/
    Ps. Zostaw miły komentarz pod PIERWSZYM postem. TO MOTYWUJE! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)