I CAME BACK

“W końcu jednak przychodzi taka chwila, że nie chce nam się dłużej udawać. Stajemy się sami sobą zmęczeni. Nie światem, nie ludźmi, sa...



“W końcu jednak przychodzi taka chwila, że nie chce nam się dłużej udawać. Stajemy się sami sobą zmęczeni. Nie światem, nie ludźmi, sami sobą.”
— W. Myśliwski “Traktat o łuskaniu fasoli”

Sobota, 3:00 - siedzę i spoglądam na gwiazdy. Cudowny widok! Mówi się, że nocą wszystko jest niesamowite, ogromne i nierealne. Prawda!  Zawsze przynoszą ze sobą wspaniały klimat i są idealnym momentem na "myślenie". 
Minęło kilka miesięcy aż zauważyłam jak bardzo brakuje mi Bloga i Was! Wróciłam, może troszkę inna z dłuższymi włosami, ogromnymi planami i marzeniami. 
Zapraszam na instagram @madameache 

H&M Dress | Mango Cardigan | Reebok classic Shoes | Michael Kors Watch | Evkaaa Bracelets 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Super że wracasz, ja także wróciłam na bloga po długiej nieobecności, blogowanie to jednak przyjemna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sceneria świetna :) Ja właśnie napisałam pierwszy post po ciąży :p
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że znowu jesteś z Nami ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powroty zawsze ciesza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie klimatyczne miejsce! Idealne do zdjęć :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: propozycje na b. upalne dni - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie super zdjęcia! Zaczęłam swoją przygodę z blogiem, dosyć niedawno. Zapraszam Cię do siebie ;)
    Zooszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy artykuł! Interesująca treść. Zapraszam do mnie:

    http://adf.ly/1RJVOP

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :) http://lets-be-flawless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze:)
Jeśli podoba Ci się na moim blogu - obserwuj;)